torsdag 10 februari 2011

ångest!

 Jag var ledig idag, har hunnit med en hel del faktiskt, Först måste jag säga att köket vart kanon bra med det nya golvet! Vi var en sväng på Ikanohuset på förmiddagen, jag handla en skjorta och en kavaj, Gassan bytte sina jeans han fick av mig till en större storlek! Idag fick vi erbjudande på en 5a på arrendegatan men den rätt så stor tomt! det är just därför jag har ångest har inte riktigt bestämt oss än hur vi ska göra!! men var hemma hos Anna med familj förut som har en likadan lägenhet, och då blir man faktiskt lite mer sugen! Har oxå varit på Sebastians sista BVC tid! han hade faktiskt gått upp lite i vikt så nu är han 113cm lång och väger 19kg min stora kille! men tydligen skulle vi fortsätta ge honom mycket smör och grädde i maten,

2 kommentarer:

  1. Svårt ibland eftersom jag gissar att du trivis där du bor.
    Alltid skönt med större.
    Får se vad ni tar och väljer

    SvaraRadera
  2. jo vi trivs jätte bra här bort, men det skulle vara så skönt med två våningar och att barnen få ett var sitt rum!!

    SvaraRadera