måndag 14 februari 2011

Halloj!!
Var väldigt glad i morse, när jag trodde att alla var friska igen, men icke Sebbe hade feber när han vaknade, fan vad trött jag är på det här! plus att jag själv känner mig lite halv dålig!! vill inte bli sjuk!


Idag är det ju alla <3 dag!! MYSIGT, när jag kom hem från jobbet väntade en jätte fin tröja och jätte fina blommer på mig! jag blev så glad, får se om han kan toppa det till nästa måndag när jag fyller år! hihihi det blir inte lätt!! <3 <3


Jag var ju och kollade på den där 5an i lördags! och fy vad det såg ut det var så hemskt, det lär inte vara gjort något i den på flera år!! hundra som hade rivit sönder tapet och lister, plus att dom hade byggt om vardagsrummet till ett sov rum! därimot så var badrummen ny gjorda.. Så idag ringde jag upp stångåstaden och frågade hur man skulle göra, men hon som var områdes avsvarig sa att dom skulle tapetser och fixa golv och nya lister så fort man flyttar in så det låter ju lovade! Så nu väntar vi på att det ska bli torsdag så man får veta om man har fått den ! men hon sa att det såg lovande  ut!!


Bäst att jag går och fixar middag!!
ha en super bra alla <3 dag!!! kram kram







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar