lördag 26 februari 2011

Känner mig riktigt utvilad idag känns oxå som att min hosta försvinner mer och mer för varje dag, så det känns riktigt skönt!! 


Igår var vi på Busfabriken men Daniel , Nellie och William allt var jätte trevligt tills vi skulle åka hem och något mongo hade snott Daniel nya skor!!
Jag och Annie och små grabbarna var oxå på ikea igår det råd från mig åk aldrig till Ikea på en lönings dag med två galna 5 åringar !! fy tusan och sen busfabriken på det! jag somnade i alla fall gott i går kväll!!


Idag ska jag jobba till kl fyra, sen blir det middag hos Daniel så det ska bli riktigt trevligt!!


Sebastian ska åka till Morfar , han hoppas lite på att morfar får ordning på morfars vrålåk och då menar vi inte morfars HD  då menar vi  en fyrhjulning! som han har köpt till sina barnbarn han är allt för snäll min kära far!!! 


ha nu en kanon dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar