onsdag 16 februari 2011

Idag har Sebastian och jag legat i sängen eller i soffan stort sätt hela dagen!! Jag är så trött på att ha ont i kroppen! Så imorgon trotsar jag denna sjukstuga och går och jobbar iallafall! Känns ju som att man bli sjukare om man ligger hemma plus att tillslut tycker man så synd om sig själv, så nu j...ar ska jag kurera mig och då är det självklara bottemedlett, ett bad och sushi, och efter det kommer jag vara som en ny människa ;0) håller iallafall tummarna att jag kommer må lite bättre!!! 


Planerade lite inför sommaren oxå! har nästan glömt hur mycket det är att styra med!! men men det är bara att bita tag i det sura äpplet!! Ska faktiskt bli riktigt skoj att jobba  år nu när vi ska ha lite nyheter!!! 


Ha nu en trevlig onsdagskväll!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar